Márton Péter évek óta keresett dobost, [Gábor] meg csak egyszerûen nem találta meg az alkalmas felállást egy kompromisszummentes, minden brutalitással, és betegséggel megfertõzött extrém motívumokkal megfûszerezett zenéhez. Peti kész témákkal illetve kész számokkal érkezett, amikbõl hiányzott a többi hangszer. Miután a [Sunseth Sphere] feloszlott (majd nemsokára újjáalakult), gyakorlatilag õ is egy "tökéletes" felállást keresett. Az elsõ témák e-mailben cseréltek helyszínt, ami meggyorsította a begyakorlásukat, és mire ténylegesen a próbaterembe kerültek már a dob és a gitár egy vázat alkotott. A legelsõ megkomponált dal a [Soul Collector] volt. Az elsõ hanganyag szövegeit már Horváth Ádám írta. Eleinte Puskás Péter funkcionált énekes/dalszerzõként, aki meglehetõsen elvont, melankolikus verseit szállította a porondra. Pusit Peti hívta, aki sajnos pár hónap után egyéb teendõk miatt távozni kényszerült. Így kötöttünk ki végülis annál a Horváth Ádámnál, aki az elsõ fellépéseket alaposan feldobta hatalmas lendületével. Basszusgitárra Nagy Gergely érkezett, aki Gáborral zenélgetett korábban egy Pink Floyd feldolgozásbandának indult, de idõközben elhamvadt formációban. Érdekes, nem kimondottan metál zenébe illõ futamaival gyakorlatilag helyet cseréltek Petivel a ritmus és dallamszekciót illetõen. Mindez azonban addig tartott, amíg Pusihoz hasonlóan Gergõnek is túl sok lett a zenekarral kapcsolatos jópár teendõ, lévén, hogy énekesként is õ lépett volna elõ, ha nem találjuk meg Ádámot. 2006 november derekán a dalszerzõi periódus folytatódott. A basszussal viszont még mindig gond volt, mert több ember is ki lett próbálva de aztán megérkezett Németh Tibor. Azonban eddigre már Bánfalvi Gyuri, aki Petivel együtt zenélt számos formációban, elkezdte a [The Ghost of Denying] feljátszását. A koncertezésre egyéb elfoglaltságai miatt nem vállalkozó Gyurit a továbbiakban már Tibi, mint állandó tag követte. A helyzet aztán úgy hozta, hogy a nem túl aktív két új tag egy fél év tagság után el kellett, hogy távozzon, így egy rövid ideig a zenekar szüneteltette a próbákat is. A Citysound Stúdióban azonban volt egy nyeremény, amit minél hamarabb be kellett váltani, így Nagy Gergõ lett megkeresve, aki ezáltal egykori basszerosból énekessé vált. A felvételek után egy megbeszélésen Gergõ visszatérte hivatalos keretek között is kijelentetett. A [The Three Knot Lane] demó anyagát már ez a trió rögzítette. A basszust Peti kezelte. A hanganyag keverése azonban már nem ment olyan könnyen, mint a feljátszások. Több hónap huzavona után sem volt képes a stúdió elfogadható minõségben összerakni az anyagot, így azt Gábor saját mini stúdiójában készítette el. Az elsõ demó még meglehetõsen hûvös fogadtatásával ellentétben a The Three Knot Lane-rõl kimondott pozitív [visszajelzések] jöttek . A [Mymusic] magyar zenei portálon a GuilThee számai felkerültek a Webcharton a top10-es listára a „heavy” kategórián belül. Ezeket a sikereket azonban Gergõ, Peti és Tibi mint már kívülállók kellett, hogy megéljék lévén, hogy a Gábor és Peti között feszülõ személyes ellentét miatt Petinek távoznia kellett. Ezzel az eseménnyel kezdõdik a GuilThee történetének a harmadik szakasza, amikor is Gábor új tagokkal folytatja a zenélést. Az elsõ, aki meg lett keresve az a [Vértesi István], aki a legendás Black Molly sorait erõsítette precíz basszusgitár játékával, majd együtt zenéltek az Ötödik Évszakban. Ritmusgitáros posztra pedig [Bachstetter Balázs] érkezett egy másik egykori zenésztárs, akivel Gábor egy évtizeddel is régebben elkezdte a zenélést a Lust-ban. Azt, hogy egy szólógitárossal is kiegészüljön a banda egy érdekes eset döntötte el. [Greskó Károly], az [Animid Effect] frontembere lett felkérve énekesnek, aki a hangszalagjai megóvása érdekében ezt visszautasította, viszont gitáron elvállalta a feladatokat, ezzel egy új hangzás kialakításának elõsegítését. A következõ fellépésre azonban már sikerült megtalálni a megfelelõ hangú énekest is, aki az [Enemiga] zenekarban is tevékenykedik. Az illetõt Soós Gergelynek hívták. Kõkemény, pincébõl elõtörõ szub-basszusokkal operált, de céljai között szerepelt az éneklés is. A következõ fejezet a GuilThee történelmében [Csula Emil] nevéhez fûzõdik. Soós Gergellyel ugyanis egy idõ után megromlott a viszony, és rövid huzavona után végülis zenei és személyes ellentétek miatt távoznia kellett. Emil a vajdasági Versecrõl származik. A harmadik hanganyag szövegeit õ kezdte el megírni. |