Hírek Tagok Chat Fórum Képtár Cikkek Koncertek Zenekarok BejelentkezésrssMagyarEnglish
Plakátok : \
Lowland Fest 2024

XXX. Rockmaraton

S8 Underground Club

[Tovább...]
II. Ekecsi Rock Fesztivál -No Rules,Saffron,Connektor,Hardróka,ParanoiD,Cool Head Klan \

Eltelt 1 év és ismét kezdetét vette az Ekecsi rock fesztivál. Tavalyi igaz augusztusban ért a nyaralásból hazatérve, bőröndből ki se pakolva, de idén egy kicsit rápihentem a Felvidéki fesztiválra. Felvidéki barátaink meghívásának tettünk eleget. Határon innen vagy határon túl, de hazajárunk oda. A társaság jó a vendégszeretet határtalan, mi kell ennél több egy jó bulihoz?:) Jó kedvvel elindultunk, és most kivételesen vonattal Ekecs felé vettük az irányt. Az út jól kezdődött megfelelő vonatra szállva már nem találtuk egymást, mert ugyebár a vonaton „több” legelső kocsi is van:D A nagy egymásra találás jól sikerült, mert előkerült egy pár jó féle itóka és mire a képzeletbeli országhatárhoz értünk már jó kedvünk volt.
Sajnos a nem magyar oldalon nem minden ment nyelvi akadályok nélkül, de simán megoldottunk mindent. Pár óra utazás után már ott voltunk a rock fesztivál helyszínén: az ekecsi Kultúrház udvarán. A „szűz” területen még csak 1-2 ember lézengett, a baráti fogadtatás után kerestünk egy árnyékos asztalt és vártuk az első zenekart.
Sajnos a fesztivál szervezőjének akadt egy kis gondja, ugyanis az egyik zenekar énekes hiányában lemondta a bulit, ezért új bandát kellett keresni. Szerencsére hamar sikerült megoldani a problémát, hisz egyből több banda jelezte, hogy szívesen játszanak a fesztiválon.

No Rules

Gyors sátorépítés után kerestünk egy kellemes helyet a színpadhoz közel. Szép számban gyűltek a népek lassacskán, de mindenki az est fő bandáját a Cool Head Klan-t várta, ami még váratott magára hisz előtte volt egy pár fellépés még az est folyamán. Az első zenekar fél 5 kor nyitotta a fesztivált, aki nem más, mint a felvidéki, No Rules volt. A zenekar főleg feldolgozásokat játszott, kevés néző és a meleg ellenére feldobták a délután hangulatát.

SAM_0089

A második fellépő zenekar egy kis műszaki probléma miatt késve érkezett a helyszínre, ezért minden zenekar később került a színpadra. Vártuk a Saffron fellépését már nagyon, de addig is a nagy melegben csak a sör esett jól a kis csapatunknak. Mire megérkezett a Saffron legénysége már nem voltunk szomjasak, a várakozás nem volt hiába való. Hallgattuk a zenekart mikor észbe kaptunk, hogy ez az erőteljes énekhang női, nekem nagyon tetszett és egy akármelyik férfi énekes megirigyelhetné.

A zenekar hazai szinten egy Krokus Cover Band és mindössze 1 éves múltra tekint vissza, ezek ellenére én egy profi hangzást, profi csapat összmunkáját láttam a színpadon és további sikereket kívánok nekik és várom a saját albumot!:)

SAM_0098

Saffronék után a szintén Felvidéki Connektor lépett a színre kikkel már találkozhattunk a II.Bandák csatáján január végi fordulóban, a Fővárosban. Ők is többnyire feldolgozásokat játszottak, de egy kritikát fiúk, ha megengedtek, ha feldolgoztok, egy számot legalább a szöveget tanuljátok meg tisztességesen, mert annál rosszabb nincs, mikor egy rajongó tudja jobban az Ossian szövegét.

SAM_0116

A győri Hardróka volt a soron következő banda. Az első és utolsó zenekar volt ahol szinti volt jelen. 2002 óta létező zenekar játszott saját számokat és feldolgozást is. Nekem ez a formáció arról árulkodott, hogy saját maguk szórakoztatására zenélnek csak és nem törnek nagy karrierre, csak amit hoz a sors vagy ahová sodrodnak. Így kell ezt csinálni:)
A hangosítással akadtak némi problémák, máskor kérem, válogassátok meg kit engedtek a keverőhöz. Est végére úgy érzem a megfelelő ember került a gombok mögé. Számomra várt koncert a ParanoiD volt, hisz ők itt a „helyi” kedvenc banda, reméljük lassan, de biztosan kinövik ezt a közeget. Sajnos a csúszások miatt Sankóéknak jutott a legkevesebb műsoridő, de nem szegte kedvüket, mert felcsendült jó néhány klasszikus saját szám is a feldolgozások között. Ezt a koncertet várta a legnagyobb tapsvihar, kíváncsiság, tömeg, köztük én is. Izzyék mindig készülnek valami meglepetéssel vagy vendéggel ez most se volt másképp.

SAM_0182

Aki lemondta fellépést az a Leaf Storm volt és a volt énekesnőjük kapott vendégszereplést egy szám erejéig, ami a nagy közönség kedvenc a P mobiltól a Menj Tovább volt. Reméljük ez a vendégszereplésnek lesz ismétlése még, mert visszajelzések és a közönség ovációjából is feltűnt, hogy elég jól sikerült. Izzyék nem tudták teljes előre tervezett set listet végigjátszani, de amit kaptunk az szívből jött és élveztük és ez volt a lényeg.
Lassan 23 óra magasságában a Cool Head Klan csapata is befutott és kis átszerelés után már el is foglalták a színpadot a közönség nagy örömére. Ők is készültek vendégszerepléssel a Paranoid énekese Izzy lépett a színpadra 1 szám erejéig. A hangosítás ezen a koncertem kiváló volt, a többi keverős is vehetne róla példát, mert így szól egy igazi, tökös rock zenekar jól.

SAM_0147

Nagyon jól éreztem magam a Fesztiválon, volt minden ami egy jó kis fesztiválhoz kell, gulyás, pia hegyek,jó társaság és sátorozási lehetőség és buli hajnalig és nem találom a WC kulcsot reggel ötkor:D: D Remélem a fesztivál minél később növi ki magát több ezresre,mert egy a kici,ocó fesztiválnál jobb nincs.:) Vissza hozta a régi fesztiválok hangulatát számomra,kis bandák,baráti társaság, mi kell ennél több? :) Jövőre ugyanitt :)

SAM_0227

Riana - 2011-07-24 (21:19)

Hozzászólások :
Riana
@Riana
2011.08.03. 18:35:09
Lehet teccikelni is ám:))De pont ez a jó benne,hogy kici és ócó:))
"A természetben két dolog határtalan, a világegyetem és az emberi butaság. Az elsőben nem vagyok biztos." :)
N1ghtScr34m
2011.07.25. 13:17:42
Nothing hurts more than being born.

Hozzászólok :
Hozzászoláshoz belépés szükséges, ha nem vagy még tag, akkor regisztrálj!