Hírek | Tagok | Chat | Fórum | Képtár | Cikkek | Koncertek | Zenekarok | Bejelentkezés |
|
|||||||||||||||
Képek : | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ismerősei : | |||||||||||||||
Castaway Lonely_Angel AngelWhisper | |||||||||||||||
Kedvenc együttesei : | |||||||||||||||
After Forevor, Agalloch, Akela, Alcoholica, Astarte, Atargatis, Atreyu, Ayria, Bastards Of Bodom, BLOOD, Blutengel, Cadaveria, Casketgarden, Children Of Bodom, cinema bizarre, Cradle Of Filth, Dalriada, De Facto, DeadStar Assembly, Deicide, Delain, Depresszió, Dharma, Dimmu Borgir, Divercia, Dr. Melancholia, Draconian, Drugzone, Elegion, Epica, Era Nocturna, Even Vast, Finntroll, Forever Slave, Garden Of Eden, Gorgoroth, Gregorian, Gyöngyvér, Haggard, Hammerfall, Immortal, In Flames, In This Moment, Iron Savior, Kalapács, Kalmah, Kreator, Krypteria, Lacrimas Profundere, Lacrimosa, Lacuna Coil, Lame Imortelle, Lesbian Bed Death, London After Midnight, Made Of Hate, Magica, Mandragora Scream, Marduk, Mayhem, Moonspell, Mors Silens, Mortal Love, Nemesea, Nevergreen, Nightwish, Nox Arcana, Omen, Opera IX., Opeth, Pain, Phantasmagoria, Pokolgép, Psyclon Nine, Rammstein, Rómeó Vérzik, Rubicon, Rückwärts, Satarial, Satyricon, Silent Opera, Siouxie And The Banshes, Sonata Arctica, Sonis Roots, Spiha, Tarja Turunen, Tesstimony, Testament, The 69 Eyes, Theatre Of Tragedy, Theatres Des Vampires, Therion, Tiamat, To-Mera, To-mera, Tvangeste, Vampiria, Velvet Seal, Wet Lips, Xandria | |||||||||||||||
Együttes profiljai : | |||||||||||||||
Lacrimas Profundere, Rubicon, Rückwärts | |||||||||||||||
Szeret : | |||||||||||||||
Virágokat SERAPHOMAT(L) A jó társaságot A sötét nőiességet Gótikus építményeket Barátaimat Enni^^(bár ez nem látszik) Inni^^(ez már annál inkább) Headbengelni Vadulni Rajzolni Gondolkodni Semmit sem csinálni,csak lenni Aludni A szép ruhákat.. Drága bakancsomat Brandont ^^(L). A tüzet Billentőzetet^^ Nikkát^^ Mazit^^ Andit^^ Zenét Horrort Az elgondolkodtató képeket Vámírokat Egyedül lenni a szabadban... Az elkötelezettséget Az okos jól öltözött új nemzedéket:P A Nosferatusokat Apucit:D | |||||||||||||||
Utál : | |||||||||||||||
Magamat Cigányokat A többi hangulattól függ.... Akik külső alapján ítélnek.. A mérget ami bennem gyűlik Azokat a szellemeket akik zavarják mindennapjaimat A kígyókat A pókokat...bár szeretem is őket,de az utálat talán erősebb... A Kórházakat:S | |||||||||||||||
Magáról : | |||||||||||||||
Üdv!^^ Nem vagyok sátánista ,csak szeretem a sötétséget,szeretem a halálról és szomorúságról szóló versek ,dalokat...ezért sokan megvetnek.....na de kérem erről szól a világ......nem mindenki boldog a bőrében ahogy én sem..... Ha valaki csak egyszer meghallgatna rájönne,hogy korom ellenére igen érett vagy ,és talán túlságosan is. Az élet rendesen pofozgatott sorozatosan! De ez nem a panasz helye:) Nos..hát 15 éves vagyok elvetemült Gyöngyvér fan...folyamatos álmodozó.. elvont türelmes türelmetlen önfejű naiv hitetlen MAGYARUL CSUPA-CSUPA ELLENTÉT!!! A legszebb kor a földön... a középkorról néhány dolog... Kínzások,kivégzések... Tortúra 1. Bíró általi kínvallatással való fenyegetés, előbb szelíd, majd kemény hangon. 2. A hóhér a tortúra színhelyén fenyegeti meg a gyanúsítottat. 3. Előkészületek a kínvallatás végrehajtására (a vádlott levetkőztetése, kezének, lábának összekötözése, végül pedig a tűznek, a vádlott fedetlen testéhez való közelítése). 4. A végtagok és ujjak összeszorítása vékony, de erős zsineggel. 5. Nyújtólétrára fektetés, vagyis a test és a végtagok erőszakos nyújtása. 6. Tüzes vassal való égetés. 7. Az ujjak préselő satuba történő helyezése, ugyanakkor éles vas behelyezése a nyelv alá. 8. A test égetése gyertyával, szurokkal vagy szalmával. 9. A leborotvált fejbőrre jéghideg víz lassú csöpögtetése. 10. A test forró fémmel, vagy szurokkal való megégetése. 11. A lábszáraknak éles, hegyes fogazatú vassatukkal való összepréselése. Strappado Az inkvizíció egyik legförtelmesebb találmánya, mely mindössze egy kötélből és egy csigából állott. Az áldozat két karját a háta mögött, a csuklójánál összekötözték, majd ezeknél fogva a lehető legmagasabbra felhúzták a levegőbe. Ekkor a kötelet elengedték. Az illető lezuhant a padlóra, esését azonban, mielőtt a magatehetetlen test a padlóhoz csapódott volna, megállították, hogy minél nagyobb terhelés érje a váll és a könyök izületeit, illetve izmait. Feloldás savban "Volt egy ötször öt méteres medencével felszerelt helyiség. A medencét vaskorlát vette körül. A medence cementfala fekete volt. Gőz gomolygott az áttetsző folyadék felett. Sósav volt. A folyadékban emberi testmaradványok úszkáltak." Először az áldozat kezét és lábát mártották bele a maró savba. Majd az egész testét belehajították. Olvadt fém torokba öntése Az első adatok erről a kivégzésformáról az ókorból valók. Ismeretes, hogy Mitridatész görög király Krisztus előtt 88-ban, amikor Prototahinál szétverte Aquilius római hadvezér csapatait, megparancsolta, hogy ellenfele torkába öntesenek olvadt aranyat. A középkori Oroszországban 1672-ig így büntették a pénzhamisítókat. A nemesfémeket természetesen más, olcsóbb fémmel cserélték fel, torkukba nem aranyat vagy ezüstöt, hanem forró ólmot öntöttek. Nyúzás Természetesen nem a test teljes megnyúzásáról van szó, mivel ez sem az áldozat tűrőképessége, sem a technikai felszereltség miatt nem volt kivitelezhető. A műveletet úgy hajtották végre, hogy a legjobban hozzáférhető testfelületből metszettek ki darabokat. Erre a célra pedig az elítélt háta tűnt a legmegfelelőbbnek. A végrehajtók szorgos alapossággal vállmagasságtól lefelé haladtak, oly hosszan nyújtva el a kegyetlen eljárást, amennyire csak az áldozat tűrőképessége lehetővé tette. Virágzó körte A szájba és a végbélbe helyezhető körtét azonos méretben, a vaginális változatot pedig valamivel nagyobb méretben használták. A körte tulajdonképpen egy gömbszeletekből álló szerkezet volt, amit egy csavar segítségével a gömbszeletek maximális nyílási fokáig tágítottak. Tehát a körtét beleerőltették a - mindig az ítélet döntése alapján meghatározott - testnyílásba, majd az említett módszerrel kinyitották. Macskakarom Az efféle, első olvasatra bohókásnak tűnő névre hallgató szerkezeteket mindig a felnőtt emberi ujj méretéhez megfelelő méretben gyártották. A macskakarom azt a célt szolgálta, hogy az áldozat húsát foszlányokra szaggassa, majd azt letépje a csontokról - a test bármelyik pontján. Kínai harang A delikvenst beültették a harangba, majd az ítélet alapján meghatározott számú ütést mért a harangtestre a hóhér és segédje, akik általában keleti és nyugati irányban helyezkedtek el, majd a tartós egészségügyi károsodásokat kerülendő, egymást folyamatosan váltva harangoztak. Afféle hanghullámok általi korbácsolásnak is nevezhetnénk e módszert, melynek megkerülhetetlen következményeként, az áldozat teljesen megsüketült az eljárás végeztével. Júdásbölcső Az áldozat végtagjait kötelekkel egy csigaszerű szerkezethez erősítették, majd a levegőbe húzták, és sokszor órákig úgy tartották. Végül vezényszóra leengedték a piramis tűhegyes csúcsára, úgy, hogy súlyával vagy végbélnyílására, vagy herezacskójára - női elítélt esetében a vaginára -, esetleg a legalsó hátgerinccsigolyák alatti pontra nehezedjen. Fűrészelés A hátrakötözött kezű delikvens lábaira kötelet hurkoltak, majd egy megfelelő gerendára fejjel lefelé felhúzták, és lábait szétfeszítve rögzítették. A fűrészelést aztán pontosan az elítélt lába között kezdték. Eme megoldás ördögi kegyetlensége abban rejlett, hogy a fejjel lefelé fordított pozíciónak köszönhetően biztosítva volt az agy vérellátása, jelentősen csillapodott a vérveszteség, és az áldozat megdöbbentően hosszú ideig nem veszítette el az eszméletét. Fejtörő Ezúttal talán felesleges minden kommentár. Az ocsmány találmány először a fogakat préseli be az ínybe, majd összetöri az állkapocscsontokat. Kicsivel később a szemek ugranak ki üregükből, végül pedig az agy spriccel ki a tört koponyán keresztül. Az eretnek villája Ezt a négyágú eszközt az eretnekséggel gyanúsított áldozatok szegycsontjába szúrták, miközben gondosan gátolták a fej mozgatását. Végül a gyanúsított már csak mormogni tudott, azt is alig hallható hangon. A vasálarc A felületesebb képzelőerővel rendelkezők számára a vasálarc nem is tűnik olyan szörnyűségesnek. Való igaz, viselete nem okozott olyan intenzív fájdalmat, mint mondjuk az ujjak satuban történő összepréselése; ám az efféle hozzáállás eléggé megtévesztő. Gondoljunk csak bele: a kívülről erősen lelakatolt, le nem húzható, mindössze aprócska száj, orr és szemnyílással ellátott, eleve szűkre tervezett álarc vasának hideg érintése, viselőjének az évek során elkerülhetetlenül deformálódó arca, a folyamatos nyomás és a gyér levegő miatt bőrének lassú, fokozatos elhalása, az ezzel járó lélektani fájdalmak, az örökös megalázottság, a bizonytalanságérzet és végül az identitás elvesztése. Egyetlen esztendőnyi vasálarc viselés után sem lehetett többé normális embert faragni abból, aki keresztülment eme szörnyű tortúrán. Kínzóeszköz volt ez, mégpedig a leginkább rettenetes fajtából való. A Nürnbergi Vasszűz A kínzás története számos olyan szerkezetet feljegyez, amely az ember alakú tartály elve alapján működött. Az 1944-es bombázások során elpusztult Nürnbergi Vasszűz ezen kínzóeszközök talán legjelesebb képviselője. A legbrutálisabb, leginkább pervertált és végsőkig horrorisztikus igényeket is kielégítő találó elnevezésű tákolmány két ajtóval funkcionált. Az ajtók kizárólag kívülről voltak nyithatóak, belső részükre ugyanis kiálló hegyek sokaságát rögzítették. Ha az ajtókat becsukták, a hegyek természetesen az áldozatba fúródtak. A korai középkor zenéje nagyobbrészt egyszólamú, a többszólamúság csak a XII. sz. körül alakult ki. Egyszólamú zene Egyházi zene A kereszténység vallási szertartásokat vezetett be a gyakorlatba, s ezekhez énekes imaszövegeket kapcsolt. E dallamkincsnek két fő forrása volt: az ókori zsidók vallási liturgikus zenéje (zsoltárok) görög egyházi énekek (himnuszok) Ezek a dallamok évszázadokig szájhagyomány útján terjedtek. A IV. századtól a keresztény liturgia nyelve a görög helyett a latin lett, s az egyház irányító központja Róma. Az V. és VII. sz. között az éppen uralmon lévő pápa határozta meg a vallási szertartások és az azokhoz kapcsolódó vallási dalok rendjét. I. Gergely (Nagy Szent Gergely) pápa (59O-6O4) elsőként rendszerezte a keresztény egyház teljes dallamkincsét és összeállította az akkor használatos énekek dallamgyűjteményét. Ez lényegében a XVI. sz-ig változatlan maradt. Ezeket a dalokat gregorián énekeknek nevezik, elnevezésüket Gergely pápa nevéről kapták, mivel a Gergely latinul Gregorius. Hogy Gergely pápa milyen mértékben vett részt a rendszerezés nagy művében, nem tudjuk. Valószínű, hogy elsősorban az akkor már működő Schola Cantorum (Énekesek iskolája) testületére támaszkodott. A gregorián ének a római katolikus egyház ősi, hivatalos, latin nyelvű éneke. ZENEKAROK FILMEK | |||||||||||||||
Szavazatok : | |||||||||||||||
| |||||||||||||||
|